Panaszbejelentés

A terméket futárral vagy postai úton az alábbi címre küldd vissza:
    A csomagot a Csomagküldőnél az ID 99389678 megnevezéssel adhatod le személyesen

  • Ha hibás, vagy sérült terméket kaptál, semmiképp ne használd, ne vedd fel, azonnal küldd vissza nekünk.

1. lépés

Töltsd ki a panaszbejelentő nyomtatványt online a megrendelés áttekintésénél.
Ne felejtsd el megadni az IBAN bankszámlaszámodat.
A nyomtatvány kitöltése után megkapod a panaszhoz tartozó egyedi azonosítót.

2. lépés

Kérjük, hogy a terméket a számlamásolattal és az arra ráírt egyedi panasz azonosítóval együtt küldd vissza.
Nem szükséges az eredeti csomagolásban küldened.
A visszaküldött termék legyen száraz és tiszta.

3. lépés

Vidd be a Packeta valamelyik feladóhelyére a csomagot és küldd az "99389678" címre.

4. lépés

Emailben értesítünk a termék beérkezéséről.
A panaszodat 30 napon belül elbíráljuk, és annak eredményéről emailben értesítünk.